woensdag, oktober 25, 2006

Modeshow


Hoewel de temperaturen nog altijd heel hoog zijn, staat de winter al bijna voor de deur. Dat betekent een uitnodiging van de modezaak waar ik weleens kom, om de nieuwe wintercollectie te bewonderen.
Nu is kleding gedragen altijd leuker dan op een hangertje dus vanavond laten mijn zus en ik ons inspireren door de makers van de collecties Mcgregor, Marccain, Nick en anderen.
Voor elke maat is er een model aanwezig en ook wordt er mannenkleding geshowed door een zeer aantrekkelijke dressman. Ineens krijgen al die vrouwen de behoefte om stofjes te voelen of de patroontjes van de overhemden van dichtbij te bekijken.

Ik zie een aantal dingen die mij erg aanspreken, zoals de zwarte ballonrok. Helaas zijn MIJN laarzen bruin, waarop naast mij de reactie komt: "Een goed excuus om zwarte aan te schaffen!" Dezelfde rok is er ook in het cognackleur, maar later zal blijken dat mijn maat al uitverkocht is. Verder moet ik erg wennen aan de driekwartbroek die d? hit gaat worden. Ik heb mijn leven lang geworsteld om broeken te kunnen kopen zonder dat er sprake was van hoog water. Dus heb ik moeite met pijpen die expres kort gehouden worden. Het slotstuk van de show is de kerstkleding die er zeer vrouwelijk en aantrekkelijk uitziet. Als we niet op wintersport zouden gaan met de Kerst wist ik wel wat ik uitzocht!

Geen opmerkingen: