zaterdag, oktober 07, 2006

HOERA!

Ik spring een gat in de lucht. Mijn eigen weblog kan nu van start gaan. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe alles werkt, maar daar kom ik met schade en schande wel achter. Zoveel te doen, te beleven en te zien. Dit wordt mijn plek om vast te leggen wat ik niet wil vergeten. Het wordt een allegaartjes blog, want mijn interesses zijn te divers om er een themablog van te maken.Maar misschien wordt het een te rommelig geheel. Ik zie wel, Ik vind het in ieder geval leuk als je je mening geeft.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

I am impressed and look forward to visiting regularly and see what you are up to.

It is obvious from your favourite weblinks that you like baking bread, enjoy knitting and nature.

It is a good opportunity for me to improve on my Dutch which sadly is somewhat 'roestig'!!

Good luck and above all have FUN!

Anoniem zei

Even vlug een blik geworpen. Dacht dat dat kon maar ik zie dat ik voor de eerste keer toch iets meer tijd moet nemen om alles te lezen. Ziet er erg uitnodigend uit. Ik laat nog van me horen.