donderdag, februari 08, 2007

De eerste sneeuw

Hoe spannend als je voor het eerst in je leven sneeuw ziet. Poes Tosca heeft dat vandaag ervaren. Helaas was het al donker toen we thuiskwamen en de sneeuw al een stuk gedooid, maar het was er niet minder spannend om. Eerst bij de keukendeur blijven staan en verbaasd kijken naar de sneeuwvlokjes die op je snuit vallen. Als blijkt dat dat niet gevaarlijk is, de eerste stapjes in de sneeuw. Dat is veel linker. Heel voorzichtig vervolgt ze haar weg. Ze blijft op haar hoede en sluipt door de tuin. Kijkt nog eens om haar heen en besluit dat ze dit nog niet aankan. Snel glipt ze naar binnen en vlucht in een veilige slaap.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Annemiek,
Ik kijk wel regelmatig en vind de bloc leuk maar het is me tot nog to niet gelukt om mijn comment er op te krijgen. Nu lukte het met die van ria dus probeer ik die van jou weer. Gaat het dan laat ik wat meer van me horen.
Ik ben zelf nog niet zo bij om een bloc te doen.
Intussen groetjes,
Ineke