zaterdag, december 09, 2006

Koopje


Soms loop je er tegen aan. Dat was nu ook het geval. We waren op de zaterdagmarkt in Leiden en ineens zag ik hem hangen. Hij sprong er tussen alle anderen uit. In het rood. Hij voelde heerlijk zacht aan, paste precies en het was een koopje. Gemaakt in china en voor 70% wol. Lekker warm dus. Niet dat ik echt een trui nodig had, maar hij zou wel leuk staan op mijn zwarte rokje. Ik hoefde er niet lang over na te denken en toen was ik een kledingstuk rijker. Hij staat leuk, zit lekker en is inderdaad lekker zacht en warm maar..... Hij is voortdurend in de rui!! Over vind ik kleine rode draadjes. Ik wordt er gek van! Ze blijven aan de stoelen plakken, aan mijn jas, aan alles maar ook zo vind ik op de grond draadjes, allemaal rode draadjes. Ik weet niet of ik hem veel zal dragen. Misschien alleen als ik bij anderen op bezoek ga? Denken ze nog aan me als ik allang weg ben....


Geen opmerkingen: